Lažljivac! Prevarant! Gad! Otac moje djece! - Dan kad sam saznala da me muž vara...

DAN KADA SAM SAZNALA DA ME MUŽ VARA: Lažljivac! Prevarant! Gad! Otac moje dece i danas...

DAN KADA SAM SAZNALA DA ME MUŽ VARA: Lažljivac! Prevarant! Gad! Otac moje dece i danas...

Saznanje o neveri partnera je, nažalost, čest scenario o kojem ljudi ne vole da pričaju, ali to govori više o njihovim boljim polovinama, usamljenosti, nadi...
Je li bolje živeti u neznanju ili se nositi s istinom koja može srušiti sve? Može li iko znati unapred kako bi postupio u slučaju prevare? Šta napraviti ako su i deca u pitanju?

Jedna žena je odlučila je da otkrije prevaru svog muža, a u ispovesti progovara o svemu što joj je prolazilo kroz glavu.

"Sedela sam za stolom na poslu dok su mi prsti prelazili preko tastature. Duboko sam udahnula i unela svoj najbolji mogući pokušaj - onog što sam pretpostavljala da bi mogla biti šifra imejla mog supruga. Jedan klik kasnije, saznala sam da sam u pravu, i oko njegove šifre i oko mog osećaja da me vara. Nikad u životu nisam toliko snažno želela da sam se ipak prevarila.

Pošto sam mu hakerisala i Tviter i kompjuter, nisam mogla da prestanem da čitam. Bilo je toliko mnogo poruka, od razgovora o knjigama i muzici i do detaljnih i eksplicitnih opisa seksa, i najbolnije - izjava ljubavi i žudnje. Čitala sam sve dok nisam mogla više da podnesem i otišla sam do svog auta. Sela sam, jecajući, sve dok telefon nije zazvonio.

"Hej zlato, jesi li na putu doma? Poljubac! - bio je to on. Poljubac je bio taj koji me je dokrajčio, ona je pretvorila moju tugu u bes. Jedva sam došla do kuće, celo vreme razmišljajući o uvredama koje ću mu prosupati u lice, pitajući se mogu li ga ošamariti toliko jako da ga boli, barem približno onako kako je mene bolelo. Zamišljala sam da ću se suočiti s ovim kao lik iz filma, izbaciti ga napolje, zapaliti mu odeću. Vozila sam se i naglas govorila - to je to, ovo je naš poslednji dan braka. Poslednji dan u kojem se vozim doma svome mužu.

Ušla sam u kuću da ga vidim, lažljivca, prevaranta, gada, kako sedi i nežno češlja kosu naše ćerke. Ona je stavila svoju glavu na njegovu nogu i zajedno su pevušili njenu omiljenu pesmu. Izgledala je svakim svojim milimetrom kao tatina princeza koja i je, a nježnost s kojom je on zaglađivao njenu kosu samo me podsetila koliko je voli otkako je prvi put udahnula.

Lažljivac. Prevarant. Gad. Otac moje dece.
U tom trenutku sam shvatila tri stvari - moj muž je odličan otac, moj muž mi je slomio srce i to što je moj muž napravio i kako se nositi s time biće mnogo komplikovanije nego čovek može zamisliti.

U danima koji su usledili, pošto sam ga suočila i prljava je istina izašla na videlo i u nijednom jednom trenutku nisam bila sigurna da radim pravu stvar. Tražila sam ga da iseli, ali i da dolazi kod nas svako jutro kako bi odveo klince u školu te svaku večer da bi jeli zajedno s njima. Rekla sam mu da ode nekom terapeutu, međutim nisam s njim željela ići bračnom savetniku. Uzela sam polovicu novca sa zajedničkog računa i otvorila svoj. Razmišljala sam hoću li moći sebi i deci priuštiti kuću koja nam je dom bez njega.

Foto Profimedia
FOTO PROFIMEDIA
Pomisao na to da ga više nikad neću poljubiti činila mi se nemogućom. Najviše sam razmišljala o deci i o tome što je dobro za njih. On je prekinuo aferu, bar je tako rekao - i želeo je da ispravi sve.

Oni prvi dani i nedelja nakon suočavanja sa istinom za mene su bili najusamljenije razdoblje u mom životu. Iako nisam učinila ništa pogrešno, osećala sam sramotu i neprijatnost i nisam o tome govorila prijateljima. Moja nesigurnost oko budućnost i sitan tračka nade sprečili su me da govorim drugima. Šta ako kažem svima, a mi se sredimo i pomirimo? Hoće li ga moji-naši prijatelji zauvek mrziti? Mislim da me je bilo strah da izgovorim naglas, jer bi prevara onda postala još stvarnija.

Želela sam svima reći da ga mrzim, prezirem, da ga nikad više neću voleti, međutim nisam mogla a da se ne nadam da ću ga ipak možda jednog dana opet moći voleti. Ljubav je komplikovana. Brak je komplikovan. Prevare su zaista, zaista komplikovane.

Prošlo je godinu od dana u kojem sam otvorila njegov mejl. Mi smo, zasada, još zajedno. Zajedno smo roditelji i u tome dobro funkcionišemo. On me još nasmejava. Mogu proći dani a da se setim njegove prevare i druge žene. A opet, tu su dani u kojima ga čujem kako kucka na računu u radnoj sobi i osećam mučninu u želucu pitajući se hoću li mu ikada više moći verovati.

Sada znam nešto što pre nisam - ne postoji način za to kako se nositi s prevarom. Nema savršenog scenarija. Stvaran život nije film, a ako mu stvarno zapalite odeću verovatno će policija doći po vas. Umesto toga, pokušajte da otkrijete najbolji način da se pobrinete za sebe, za decu, i svako jutro ustajete sve dok jednog dana ne boli kao što je juče.

Izvor: kurir.rs

Primjedbe