Aca Lukas prozvao reprezentativca Srbije: Daj mi ti pare, pa ću pjevati besplatno

Pjevač i košarkaš se ne slažu oko honorara Srbijanski košarkaš Nikola Kalinić je odranije poznat kao neko ko se voli javno oglašavati o stvarima koje baš i nemaju previše veze sa poslom koji se bavi, barem na prvo čitanje.



Tako je Kalinić osjetio potrebu da prokomentariše informaciju da će grad Beograd iz budžeta izdvojiti 100 miliona dinara za novogodišnji nastup Ace Lukasa, Riblje Čorbe i još nekih izvođača, sve kroz prizmu toga da reprezentativci ne dobijaju honorar kada igraju za Srbiju.
"Sportisti ne dobijaju honorar za igranje za državu, a pjevači dobijaju za pjevanje", napusao je Kalinić, što je prilično uvrijedilo Acu Lukasa koji je imao i spreman odgovor.
"Iskreno, veću nebulozu nisam čuo u životu. Ni od malog djeteta nisam čuo takvu glupost. Mislim da on komentariše neke stvari koje nemaju dodirnih tačaka. To je kao kada pada kiša u Kraljevu, pa da očekujem da isto vrijeme bude i u Sarajevu. Žao mi je što tako rezonuje, ipak on je naš reprezentativac i bivši košarkaš Crvene zvezde, a poznato je da navijam za Zvezdu", rekao je Lukas, koji je potom poentirao:
"Moram samo ja njega da pitam, da li on želi da mi da dio eurića koje je dobio kada je zahvaljujući reprezentaciji dobio bogat ugovor u Turskoj? Ako pristane, ja ću rado pjevati bez para za Novu godinu".
Ko je u ovoj priči u pravu, prosudite sami.
sportsport.ba

Primjedbe