Cijela familija promjenila spol: Danijel je mama, mama je tata, a uloge su zamjenili i sin i kćerka





Cijela familija promjenila spol: Danijel je mama, mama je tata, a uloge su zamjenili i sin i kćerka...

Cijela četvoročlana porodica iz Arizone deklarisala se kao transrodna - otac, majka i njihovi kćerka i sin.
Danijel Herot (41), biološki roditelj obje transrodne djece, rođen je kao žena, a sada je muškarac.
Kćerka i sin takođe tvrde kako im je rođenjem dodjeljen "pogrešan" spol. Njihov drugi roditelj, Širli Ostin (62) rođena je kao muškarac, a sada je žensko.
Širli i Danijel su vjereni.
- Cijela porodica je u tranziciji. To je kao da si ponovo rođen, kao da sve proživljavaš po prvi put. I moja djeca polako postaju ono što su uvijek željela da budu - kaže Danijel.

Već sa šest godina shvatila da je u pogrešnom tijelu
Njihov sin, 11-godišnji Mejson, rođenjem je bio djevojčica, ali je sada transrodni dječak. Kćerka Džošua ima 13 godina i iako je rođena kao dječak sada se oblači i ponaša kao djevojčica.
- Imala sam šest ili sedam godina kada sam počela da shvatam da sam u pogrešnom tijelu - kaže Džošua.

Danijel Herot kaže kako je većinu života živio kao žena, ali se nikad u tom spolu nije osjećao prijatno. Vjenčao se za muškarca, rodio dvoje djece i još uvijek se nije dobro osjećao.
"Napokon sam priznao sebi ko sam"
Prošle godine kada je Džošua izrazila želju da se pridruži izviđačicama, Danijel se 'prosvjetlio'.
- Napokon sam priznao ko sam kada sam shvatio da i moja djeca to prolaze. Znam da je to istina jer i ja sam prolazio isto - kaže Danijel koji je se zatim pogledao u ogledalo, ošišao kosu i konačno obukao odjeću koja mu pristaje.

Džošua, Mejson i Herot sprijateljili su se s Ostin koja je volontirala u grupi podrške roditeljima transrodne djece. Njihov odnos se razvio u pravu ljubav.
- Bilo mi je otkriće kada sam vidjela da će me oni razumjeti zbog onog što jesam. Osjećam se voljenom - kaže Ostin, piše Daily Mail.

Izvor: avaz.ba

 



Primjedbe