Beogradska sponzoruša sasvim iskreno: SPONZORUŠA sam i ponosim se tim ! ! !




Evo zašto se zabavljam samo sa bogatima...

"Toliko sam se obogatila da čak više ni ne moram da budem sponzoruša. Ali hoću. Hoću, jer volim osećaj koji imam dok delim život sa nekim uspešnim, ostvarenim, moćnim muškarcem. Nije tu samo novac u pitanju. Bogati muškarci umeju da učine da se osećaš kao žena, prava žena."Kada me neko nazove sponzorušom, ja se uopšte ne tangiram niti to pronalazim kao uvredu. 

To je prosta istina i meni nimalo ne smeta. Ja se javno deklarišem tako, tako i izgledam, i imam samo jednu poruku za sve one kojima moje opredeljenje smeta, a ona je "Kakve to uopšte veze sa vašim životima ima? Hoće li oni postati bolji, ako ja prestanem da budem sponzoruša?" Prosto je - živi i pusti druge da žive. Ako vam zaista smeta što postoje sponzoruše ili imate nešto protiv njihovog ponašanja, onda vi nemate svoje probleme, valjda. U suprotnom vodili biste brigu o njima. 

Ako uopšte imate vremena da razmišljate o svim tim silnim sponzorušama i nalazite im moralno-fizičke mane, onda imate višak vremena, takođe. Inače, možda vas zanima zašto sam postala sponzoruša. Bilo je prilično spontano. Imala sam sreće da moj prvi ozbiljni partner u životu bude dobrostojeći muškarac, desetak godina stariji od mene.

 Fino je izgledao, bio je pravi džentlmen, voleo me je na neki svoj način, volela sam i ja njega, pokazao mi je šta znači živeti život na visokoj nozi, pružio mi je finansijsku sigurnost i komoditet, pomogao je čak i mojoj porodici. 

Tada sam imala samo 16 godina, i brzo sam shvatila kako stvari u takvim odnosima funkcionišu. Sve što je trebalo jeste da mu pružim podršku uvek, da ga razumem, da ne pametujem previše i da na neke stvari jednostavno "zažmurim". Ta veza je potrajala do moje 18. godine, kada su se naši putevi razišli. 

Potom sam "lutala" neko vreme u ljubavnim odnosima, izlazila sam sa vršnjacima, išla u bioskop, na kolače, imala klasične tinejdžerske veze i vezice. Ali, još tada sam ukapirala da me ništa od toga neće usrećiti. Meni je nedostajao moj stari život i zrela ruka koja će mi život učiniti udobnim i ušuškanim. Gledala sam svoje dve starije sestre, obe su bile atraktivne i lepe, baš kao i ja, ali nijedna nije to umela da "unovči". 

Zato je najstarija bila u osrednjem braku u kome su se oboje satirali od posla ne bi li sebi obezbedili solidan život i lagano je propadala i duhovno i fizički. Srednja sestra je konstantno menjala muškarce u potrazi za onim pravim, trošila se i davala u tim pokušajima ljubavi, a da ni parfem nije dobila.

 Ali je zato dobila mnogo suza, razočaranja, potrošenih živaca i izneverenih očekivanja. Sabrala sam dva i dva - nisam želela da završim kao jedna od njih dve. Ili kao bilo koja od mora mojih sugrađanki - da grcam pola života na poslu, da kukam, da maštam o dalekim predelima i skupim stvarima, a da pritom sve to vreme dajem svoje telo nekim mangupima, džulovima ili navodno finim momcima, koji će me u jednom trenutku ostaviti, prevariti, ili se okrenuti za drugom suknjom. 

Neka, hvala. Ja ću od svoje lepote profitirati, rešila sam još tada.

 Ako ću već stupati u seksualne odnose sa muškarcima, neka to bude sa onima koji imaju šta da mi daju zauzvrat, zar ne? Ne, nisam tip sponzoruše koja ima želudac da bude sa nekim starim, olindranim, "gadnim" tipom, ali ima i pregršt onih koji izgledaju sasvim ok, a imaju dubok džep, verujte mi na reč. Sada imam 27 godina - bogata sam i imam bogatog dečka. Toliko sam se obogatila da čak više ni ne moram da budem sponzoruša. Ali hoću. 

Hoću, jer volim osećaj koji imam dok delim život sa nekim uspešnim, ostvarenim, moćnim muškarcem. Nije tu samo novac u pitanju. Bogati muškarci umeju da učine da se osećaš kao žena, prava žena. Kao neko ko se zaista rodio da bude mažen, pažen i zaštićen.

 U svojim prošlim odnosima, uspela sam da "izvučem" stan, kola i pokrenem dobar privatni biznis. Uspela sam da pomognem svojim sestrama, majci i ocu. Uspela sam da budem srećna i da imam novac, a da se ne satirem od posla. I sve to samo zato što sam dobro birala - nisu svi bogati muškarci raspoloženi da poklanjaju novac svojim partnerkama. 

Mukotrpan je "posao" izabrati one koji to žele, mukotrpan je "posao" zadržati ih, navesti da te zavole, taktizirati, btii dobra ljubavnica i fina devojka istovremeno. 

Zato smatram da je biti sponzoruša zapravo jedna vrsta neprestanog rada i "hodanja po tankoj žici". I zato hoću da kažem da sve što danas imam ja sam pošteno zaradila. 

Izvor: superzena.b92.net, 24sata.hr


Primjedbe

  1. Samo naprijed,ali rodi i par djece kada ti je vec Bog dao...

    OdgovoriIzbriši
  2. A, gde je tu ljubav?! U pročitanom tekstu, sve se vrti oko novca, poklona,... Znači, čist materijalizam i koristoljublje. Kada je prava ljubav u pitanju, ženama nije bitno da li je muškarac poklonio jedan cvet ili zlatnu ogrlicu. To o čemu ona govori je čisto proseravanje i izgovor. Osuđuje svoje sestre, a ona je kao bolja od njih. ona samo bolje komercijalizuje svoje telo i ništa više!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A moj prijatelju,ljubav su smislili siromašni da bi lakše do pičke došli...

      Izbriši
  3. sve sto ona radi rade i kurve,to je valjda to samo je ona bolje placena kurva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E prijatelju Ljubav i postenje su precenjena kategorija a lepo ti je odgovoreno siromasni su izmislili Ljubav da bi lakse dosli do picke a ja cu ti reci sta je prava definicija Ljubavi to ti je jedna tegla puna Govana a na vrhu Med koliko brzo jedes Med toliko brzo dolazis do govna u toj istoj tegli. :) A takozvane sponzoruse kako ih zovu slepci koje nema zasta ker da ujede znaju sta hoce i sta nude sto je dosta postenije posto dolazi vreme nema dzabe ni kod Babe a ni rodjene zene ako dobro ne platis nema Picke da se ovajdis. Ha,ha,ha. :)

      Izbriši
  4. to se ne zove sponzoruša nego prostitutka! Nazovi to pravim imenom, i nemam ništa protiv, deri se za pare, to je pošten posao. Samo se nemoj sakrivati iza nečeg što to nije !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E prijatelju Ljubav i postenje su precenjena kategorija a lepo ti je odgovoreno siromasni su izmislili Ljubav da bi lakse dosli do picke a ja cu ti reci sta je prava definicija Ljubavi to ti je jedna tegla puna Govana a na vrhu Med koliko brzo jedes Med toliko brzo dolazis do govna u toj istoj tegli. :) A takozvane sponzoruse kako ih zovu slepci koje nema zasta ker da ujede znaju sta hoce i sta nude sto je dosta postenije posto dolazi vreme nema dzabe ni kod Babe a ni rodjene zene ako dobro ne platis nema Picke da se ovajdis. Ha,ha,ha. :)

      Izbriši
  5. Uvek je bilo takvih žena i biće ih. Samo, nemoj da nalaze sebi opravdanje. Da je to pravi način, ne bi postojale poštene devojke i žene. A njih je zaista 90% na ovom svetu. Ipak su takve žene samo skupe prostituke i one uvek budu ostavljane, nikako obrnuto.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako pršti zavist u gore iznetim komentarima...Svaki onaj koji si ne može priuštiti željenu partnerku jer jednostavno ne poseduje nikakve kvalitete za to, ali i svaka ona koja može samo da sanja nekog bogataša i neke atraktivne destinacije sveta...-ostavljaju takve i podobne
    komentare.
    Naravno, tu dolazi ujedno do izražaja i nedostatak osnovnog znanja uoćiti razliku između veze mlade cure i starijeg muškarca, te obične...od vajkada poznate nam i prisutne prostitucije...

    OdgovoriIzbriši
  7. potpuno i sa smislom a i bezveze....šta ti jamči da češ permanentno uvečavati materijalnu dobit stečenu nejednako instaliranim sisama....na koje se je neki današnji politikom zaogrnuti čoban napalio....slažem se da se određeni nivo erotike može samo tako pokrenuti jer su drugačiji ''mehanizmi''u današnjem robovlasničkom sistemu zamrli...meni su i dalje ''uzbudljivije''mlade ''partizanke''....šta si ti mogla primiti ''k znanju''u tim godinama od duhovno pustih idiota koji poznaju samo jednu dimenziju života....ok,''dobar''je rezultat postignut sa tvoje strane obzirom da imaš 27godina,ali taj pristup životu nejamči njegovo dugoročno uspješno održavanje koje priželjkuješ.........

    OdgovoriIzbriši
  8. ovo je kao sa ''revolverašima''u western filmovima,uvijek ima onih bržih,u ovom slučaju mlađih i atraktivnijih a zajedničko im je to da dugo ne žive...ne traju....

    OdgovoriIzbriši
  9. Sponzoruša je malo lepši izraz, domaći, za prostitutku, ili "kurvu" u našem jeziku. Kada bi sve mlade žene ovako razmišljale bilo bi ih 70 na svakog sponzora, a onda bi to sve radila za "crvenu" ili još jeftinije. Zakon u Srbiji zabranjuje prostituciju i pred sudom bi odgovarala za sve ovo čime se hvališ. Inače kada bi sve mlade, lepe, žene (a lepota je tako relativna i kratkotrajna) u Srbiji tako razmišljalo najverovatnije bi bila opšta tuča žena na ulici. Za deset godina neće ti pomoći ni desetostruko nego imaš da kupiš iskrenog muža, prijatelja, oca tvojoj deci, i da ne nabrajam. Tužno je biti matora izrabljena kurva, obično siromašna, usamljena i nevoljena. A to ti je perspektiva. P.S. I najveći novac se lako potroši bez obzira kako je zarađen, a posle???

    OdgovoriIzbriši
  10. Ova žena nije navela da je svaki dan sa drugim već da je tražila i pronašla jednu osobu koja joj je bio dečko i sa njim je bila duže vrijeme.Kad bi svi mi imali dovoljno novaca da nam on previše ne znači i kad bi željeli biti pravi muškarci tada bi sa tim novcem mogli mnogo toga kupiti i pokloniti našoj voljenoj.Ja osobno ne vidim ništa loše u tome što ova žena radi,ona je samo odlučila da nađe partnera koji joj može pružiti u životu nešto više.I bogati trebaju nekog kraj sebe,zar bi svaka djevojka pokraj takvog muškarca po vašem mišljenju bila sponzoruša?Možda je , a možda i nije, ali to zapravo ni ne bi trebala biti vaša briga, zar ne?Upravo kako je ova žena navela.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ili daj nekoj sirotinji nek opere...

    OdgovoriIzbriši
  12. Ma ko ju jebe, ponosi se sto je kurva, Bravo jeba la te demokratija koja te stiti.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je prava zena, i nije sponzorusa nego zena koja zna da ceni uspesnog muskarca. Da od jedan napravi dva, da ima za sve, i da njemu bude i zena i ljubavnica, zgodna i pouzdana. On vec zna kako, mentore je imao davno. Bravo !

    OdgovoriIzbriši
  14. Bravo, prava i pametna ženska ! Da mi je tako sposobnu ženu imati za prijatelja !!!

    OdgovoriIzbriši
  15. E a kad starost dodje i ljepota prodje zakurac ce ti biti pare,a ni one ne traju vjecno. Tad ne
    mozes rodit odraslo dijete neces imat svoju porodicu i zavidjet ces svojim sestrama koje nijesu,po tvom, imali srece...

    OdgovoriIzbriši
  16. Nemam zaista ništa protiv sponzoruša. Alči nije tako kako ona navodi. Ona navodno ima lepe, zgodne i mlademomke. Pa što bi takav plaćao za njeno prisustvo . Sve da je i oženjen , što u glavnom i jeste, ako čovek lepo izgleda , pronaći će sebi odgovarajuću ljubavnicu. Nema ništa loše u tome da joj po nekad kupi neki poklončić, ali da se ona OBOGATI od toga. Ona laže samu sebe. U 90% slučajeva to može samo uz nekog 40 godina starijeg od nje uz Vijagru. Ima jedan divan tekst kada je jedna Amerikanka javno pitala preko novina kako da nadje sponzora, Jedan milijarder joj je jako lepo odgovorio. Da li se zapitala: Zašto nema decu. Pa nema jer je ona njima igračka. Mora biti na raspolaganju 24 časa. Pa bolje prodju prostitutke. Ona odradi svoj sat uzme 100-1000E i posle toka mrš u pm.-

    OdgovoriIzbriši
  17. Zalosno je sto uopste postoji mogucnost da se ovakve isprazne stvari iznose u javnost..

    OdgovoriIzbriši
  18. Potanje je gde naci tolike sponzore. A zbog ovakvih opasnih tekstova sve manje ima brakova, a sve više devojaka i momaka preko 40 god.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar