ISKRENA PROSTITUTKA IZ BANJA LUKE: Za mene nema krize, moji klijenti uvijek imaju novca ! ! !




Najskuplja banjalučka prostitutka: Ne znam za krizu, moji klijenti uvijek imaju novca...

Sanja (36) već 18 godina radi kao prostitutka i eskort dama na banjalučkom asfaltu. Tvrdi da je za to vrijeme u poslu stekla ime i status, pa dok se neke Banjalučanke nude za telefonsku dopunu od pet maraka, Sanjinu tarifu od 300 evra mogu da plate samo viđeniji, strani i domaći biznizmeni, političari, profesori i ljekari.


Ova eskort dama ili prostitutka kaže da je „najskuplja u Banjaluci“.

„U našem poslu cijena zavisi od imena, kategorije i obrazovanosti prostitutke. Najjeftinije nude seks i za pet maraka, neke za 30 i 50, dok je banjalučki prosjek 100 maraka za sat. Takođe, seks se pruža i za nakit, odjeću, namještaj, automobil, posao i razne beneficije. Ostale eskort dame u Banjaluci koštaju 300 KM pa nadalje“, objašnjava Sanja.




Visoko obrazovanje i odlično poznavanje tri svjetska jezika joj, kako kaže, omogućavaju da radi u cijeloj bivšoj Jugi i sa inostranim klijentima, koji je obično angažuju na više dana.

„Volim ovaj posao. Imam stalne klijente, biznismene, političare, ljekare, profesore, doktore nauka, a nekada su to bili i šoferi, studenti, srednjoškolci… 

Prostituciju shvatam kao umjetnost, jer treba ugoditi svim klijentima bez obzira na njihove razlike. Tako sam vremenom morala postati odličan psiholog i vrhunska ‘glumica’. Inače, prostitutka ne pruža samo seksualne usluge. Mnogi klijenti traže društvo, priču, razgovor o bračnim problemima…“, kaže Sanja.

Najstarijim zanatom počela se baviti sa 18 godina, kada su je tretirali kao predmet i seksualni objekat.


„Fizički su me maltretirali i tokom seksa nisu koristili zaštitu. I danas ima takvih klijenata, ali stekla sam ime u poslu da ih mogu odbiti ili tražiti dokaz da nisu zaraženi nekim virusom, poput HIV-a. Naravno, odnos bez kondoma se plaća ekstra“, priča ona.

Tvrdi da u najvećem gradu RS definitivno postoji scena prostitucije.


„Ima nas poprilično i iz različitih zemalja, od maloljetnica do dama od 40 godina. Mnoge imaju porodice i djecu, a svodnici su im, nerijetko, muževi. Neke žene rade samostalno, ali su u dosluhu sa onima koji ih preporučuju mušterijama, najčešće recepcionerima hotela, taksistima… To su zatvoreni krugovi, gdje se ulazi na preporuku, a kada steknete ime u poslu, lakše se dolazi do klijenata“, objašnjava Sanja, ističući da je u Evropi „postalo normalno da žene, koje imaju dobro plaćen posao, zarađuju ekstra novac i kao prostitutke u dogovoru sa muževima“.

Objašnjava da još nije vrijeme za legalizaciju prostitucije, iako bi to „ubrzalo napredak BiH ka Evropi“.


„Naše društvo je zatucano, neobrazovano i nasilnički nastrojeno prema prostitutkama i drugim ranjivim i manjinskim grupama. Na Zapadu je to većinom prihvaćeno, scena prostitucije je otvorenija i zna se ko šta radi i kako radi. I kod nas se zna, ali krije! Pa vidite, molim vas, kako biju homoseksualce po balkanskim prijestonicama. U Beogradu, na primjer. Gdje smo mi onda? Kada idemo na preglede prema nama se u kliničkim centrima, pogotovo u manjim mjestima, odnose sa nipodaštavanjem, umjesto da nas štite. Nema tu još povjerenja“, kaže „najskuplja banjalučka prostitutka“.

Ona tvrdi da je bavljenje eskortom i prostitucijom posao kao i svaki drugi.


„I više od toga, ako ste sposobni, informisani i držite se nekih zdravstvenih pravila. Dakle, ako neko od mene traži uslugu, ja to odradim i obrnuto. Zato se ježim kada na televiziji o seksu i onome čime se bavim čujem komentare dežurnih moralista, a mnogi od njih koriste i koristili su naše usluge“, otkriva ona.

Vidno otmenom pojavom i aristokratskim držanjem, ona demantuje priče da se na osnovu izgleda može zaključiti da je neko prostitutka.


„Sjedila sam preko puta vašeg stola pola sata i prošla pored vas nekoliko puta prije nego što sam prihvatila ovaj razgovor. Da li ste primjetili da sam prostitutka? Ne! Niste prvi, ni posljednji koji su rekli da izgledam i više nego pristojno i otmeno“, kaže Sanja, kojoj je u tom trenutku zazvonio skupocjeni mobilni telefon. Pristojno se izvinila, nasmijala i prozborila da mora na „posao“…


Po 20 dana bez seksa

Sanja ističe da nekada i po dvadesetak dana nema seksualni odnos.


„Vjerovali ili ne, često po BiH, Hrvatskoj i Srbiji pratim ljude iz sfere biznisa ili politike koji su gej, ali se nisu o tome javno deklarisali. Iznajme mi sobu, dođu i poljube me u obraz, a onda imaju seksualni odnos s muškarcem koji im se dopada. Tako često noć provedem sama“, kaže ona.

Izvor: etrafika.net



Primjedbe