PROSTITUTKE U HRVATSKOJ: Nismo mi kurve, samo izlazimo sa muškarcima za pare, ponekad padne i nešto više ! ! !




NISMO KURVE: Mi samo izlazimo s muškarcima za pare i ponekad padne nešto više...

 

– Posle sam nekoliko meseci počela sam da radim samostalno. Porodica nije bila uz mene, ali uspela sam da se izvučem iz toga sama, bez ičije pomoći. Htela sam poput svih ostalih normalno da radim i žiim, i radila sam na nekoliko mesta, ali u maloj sredini doživela sam da me poslodavac zove na stranu i daje mi otkaz jer remetim radnu okolinu – navela je Hajdukova.

Ona je dodala da javnost ima iskrivljenu sliku o prostitutkama, i da prema toj slici njih treba tući kamenom.

 – Istovremeno promovišemo seks-turizam na TV-u i naši visokopozicionirani političari i preduzetnici odlaze u Nemačku u kojoj je prostitucija legalna! 



 Prostitucija je izbor samo za malog broja žena, većina mladih u prostituciju ulazi zbog materijalnih razloga, a žene iznad 40. zbog ekonomske situacije i popunjavanja budžeta – smireno, s dozom rezignacije u glasu, ispričala je Mirjana Hajduk na okruglom stolu “Modeli regulisanja prostitucije i iskustva iz prakse” koji je održan u Hrvatskoj.

U toj zemlji se zbog izrabljivanja prostitutki, koje se prekršajno kažnjavaju, a klijenti se izvuku, sve više zagovara uvođenje švedskog modela, po kojem se kažnjavaju klijenti, a ne žene ne jer se one smatraju žrtvama.

Na okruglom stolu govorilo se i o praksi na Novom Zelandu u kojem je prostitucija legalizovana od 2003. godine.


Izvor: srbijadanas.com, svet.rs

Primjedbe