SPONZORUŠA IZ SRBIJE: Mrkotrpan je to posao, ali se isplati ! ! !




SRPSKA SPONZORUŠA ISKRENO: MRKOTRPAN JE TO POSAO, ALI MI SE ISPLATILO...


Sponzoruše nemaju baš lijepu reputaciju u društvu. 
Obično se podrazumijeva kao one samo moraju biti lijepe, te "ugrabiti" bogatog starijeg frajera koji će ih uzdržavati. Jedna Srpkinja opisala je svoje iskustvo, te je u otvorenom pismu objasnila zašto se ponosi svojim životnim stilom "sponzoruše".

"Ako vam zaista smeta što postoje sponzoruše ili imate nešto protiv njihovog ponašanja, onda vi nemate svoje probleme, valjda. U suprotnom vodili biste brigu o njima", počela je svoju priču za sada nepoznata djevojka.
"Zašto sam postala sponzoruša? Bilo je prilično spontano. Imala sam sreće da moj prvi ozbiljni partner u životu bude dobrostojeći stariji muškarac. 

Dobro je izgledao, bio je pravi džentlmen, volio me je na neki svoj način, voljela sam i ja njega, pokazao mi je što znači živjeti život na visokoj nozi, pružio mi je financijsku sigurnost i komoditet, pomogao je čak i mojoj obitelji. Tada sam imala samo 16 godina, i brzo sam shvatila kako stvari u takvim odnosima funkcioniraju", iskreno govori ponosna sponzoruša, pišu srpski mediji.

"Sve što je tražio bila je moja podrška, razumijevanje i da ne pametujem previše, te da na neke stvari jednostavno zažmirim", objašnjava svoju ulogu. "Nisam htjela kao bilo koja od mora mojih sugrađanki grcati pola života na poslu, kukati i maštati o skupim stvarima, a da pritom sve to vrijeme dajem svoje tijelo nekim mangupima koji će me u jednom trenutku ostaviti, prevariti, ili se okrenuti za drugom suknjom. Ja ću od svoje ljepote profitirati, odlučila sam još tada. 

Ne, nisam tip sponzoruše koja ima želudac da bude s nekim starim tipom, ali ima i pregršt onih koji izgledaju sasvim ok, a imaju dubok džep", priča djevojka koja danas ima 27 godina, te je u sretnoj vezi s bogatim poduzetnikom. 

Dodala je i kako je u svojim prošlim vezada uspjela "izvući" stan, automobile, a pokrenula je i privatni biznis. "Mukotrpan je posao izabrati one koji to žele, mukotrpan je posao zadržati ih, navesti da te zavole, taktizirati, biti dobra ljubavnica i fina djevojka istovremeno. 

Zato smatram da je biti sponzoruša zapravo jedna vrsta neprestanog rada", kaže djevojka koja zaključuje kako je na kraju dobro izabrala.
"Meni se isplatilo, a vi i dalje pljujte po sponzorušama", poručuje.

Sabrala sam dva i dva - nisam želela da završim kao jedna od njih dve. Ili kao bilo koja od mora mojih sugrađanki - da grcam pola života na poslu, da kukam, da maštam o dalekim predelima i skupim stvarima


Sponzoruše obično bije loš glas naročito od lažnih moralista koji ih osuđuju da ništa u životu ne znaju da rade osim da budu lepe i provode se za novac. Jedna Srpkinja napisala je svoje iskustvo kao sponzoruša u otvorenom pismu gde je napisala da se oseća ponosno, bez obzira na sve.

"Ako vam zaista smeta što postoje sponzoruše ili imate nešto protiv njihovog ponašanja, onda vi nemate svoje probleme, valjda. U suprotnom vodili biste brigu o njima - počela je svoju priču nepoznata devojka.
Inače, možda vas zanima zašto sam postala sponzoruša. Bilo je prilično spontano. Imala sam sreće da moj prvi ozbiljni partner u životu bude dobrostojeći muškarac, desetak godina stariji od mene. Fino je izgledao, bio je pravi džentlmen, voleo me je na neki svoj način, volela sam i ja njega, pokazao mi je šta znači živeti život na visokoj nozi, pružio mi je finansijsku sigurnost i komoditet, pomogao je čak i mojoj porodici. Tada sam imala samo 16 godina, i brzo sam shvatila kako stvari u takvim odnosima funkcionišu.
Sve što je trebalo jeste da mu pružim podršku uvek, da ga razumem, da ne pametujem previše i da na neke stvari jednostavno "zažmurim". Ta veza je potrajala do moje 18. godine, kada su se naši putevi razišli. Potom sam "lutala" neko vreme u ljubavnim odnosima, izlazila sam sa vršnjacima, išla u bioskop, na kolače, imala klasične tinejdžerske veze i vezice. Ali, još tada sam ukapirala da me ništa od toga neće usrećiti. Meni je nedostajao moj stari život i zrela ruka koja će mi život učiniti udobnim i ušuškanim.
Izvor: novi.ba, telegraf.rs




Primjedbe