STUDENTKINJA IZ SRBIJE: Nije me sramota što se kurvam, izdržavam sebe i svog brata ! ! !

Related image


ISPOVEST STUDENTKINJE IZ KRUŠEVCA: Nije me sramota što se kurvam, izdržavam brata i sebe u Beogradu!




Kruševljanka Anđela M. (22) studira na jednom privatnom univerzitetu u Beogradu, a u pauzama učenja radi kao poslovna pratnja

U ispovesti za Informer.rs ona kaže da se ne stidi toga što radi, jer je to jedini način da ona i njen mlađi brat, koji je prole godine takođe došao na studije u Beograd, prežive u džingli na asfaltu.
- Kad sam došla u Beograd, posle srednje škole, imala sam iluzije da će me Beograd dočekati širokih ruku, kao da samo mene čeka. Jedva sam čekala da pobegnem iz one učmale sredine u Kruševcu. nažalost, brzo sam se uverila da život u Beogradu nije lak za provincijalku.
Anđela otkriva da se prvih meseci potucala po stanovima na periferiji, jer sa svojim malim budžetom nije mogla ništa bolje.
- Mama i tata su davali koliko imaju, 200 evra mesečno, što je za njih mnogo, ali za život u Beogradu je katastrofa. Stan u Mirijevu sam plaćala 150 evra, i ne znam ni sama kako sam preživljavala ceo mesec. Počela sam da radim u nekom kafiću, ali odmah me startovao gazda. I sami znate šta mi je tražio.
Posle nekoliko meseci potucanja po periferijskim stanovima, susreta sa gazdama ucenjivačima i teškog života, Anđela je odlučila da uzme svar u svoje ruke.
- Nisam mnogo izlazila u prvo vreme, ali sprijateljila sam se sa jednom devojkom iz Požarevca koja takođe studira na mom fakultetu i ona me je uvela u posao. Prvo sam bila šokirana, nisam sebe uopšte videla u toj priči. Ali, znala sam da mlađi brat takođe želi da dođe u Beograd kad završi srednju školu, a da roditelji neće moći da ga pošalju. To me je prelomilo. Na sreću, prvi klijent mi je bio mladi i zgodan biznismen, pa sam nekako pregrmela. Posle je sve išlo lakše.
Lepotica iz Kruševca tvrdi da njeni roditelji ni brat ne znaju čime se ona bavi, jer dobro krije istinu od njih.
- Normalno, čim se pojavilo više para nego ranije, postavilo se pitanje odakle stižu. Rekla sam im da radim honorarno u jednoj velikoj dizajnerskoj agenciji i imam platu od 30.000 dinara, i u to su poverovali. Ponekad noću radim jer, navodno, pripremamo setove za snimanje nekih reklama. Veruju mi i jer, iako mnogo više zarađujem, ne preterujem s troškovima. Brat i ja živimo vrlo skromno, u jednosobnom stanu, ne nosim skupe stvari ni nakit, nemam auto, kao neke devojke koje poznajem i koje se bave ovim poslom. Ostatak čuvam za crne dane. Za sada uspevam sve da zavaram. 
Konačno, Anđela trvdi da se ne stidi sovg dodatnog posla.
- Nije me sramota. Zašto da me bude? Obezbediću sebi bolji život, a bratu obrazovanje. Kakve veze ima na koji način. Jednog dana ću prestati da radim ovo, naći ću momka i udaću se. Ne brinem da će me neko prepoznati. Ko će se baš mene sećati od svih tih silnih devojaka koje po Beogradu rade što i ja?!
Izvor: informer.rs

Primjedbe