NEVJEROVATAN VIDEO IZ CRNE GORE: Učenice prodaju svoje tijelo za 10 eura!



Maloljetnička prostitucija veliki je problem u svijetu, ali i na ovim prostorima. Naime, kako prenose srbijanski mediji, na jugu Crne Gore cvjeta maloljetnička prostitucija i to širokih razmjera.

U blizini mjesta Vranj, mlade djevojke prodaju svoje tijelo za cijenu od po 10 eura, a mušterije im uglavnom dolaze iz Albanije i Kosova.
Jedna od prostitutki za crnogorske medije opisala je jednu situaciju iz “balkanskog centra prostitucije” u Vranju.

“Jednog jutra kada smo popili malo više u kafani smo ostali ja, gazdarica, njen suprug i jedan klijent Albanac. Trebalo je da ja odradim posao, ali gost je htio da povali gazdaricu”, priča Barbara.

“Dogovarali smo se koga će na kraju da „vodi“, mene ili nju kada je raspravu prekinuo gazdaričin suprug, riječima: ‘Daj 250 eura i imaš 15 minuta na raspolaganju’, rekao je mušteriji. Ovaj je odmah pristao i on i gazdarica su otišli u sobu. Gazda i ja smo izašli napolje i zapalili cigaretu. Činilo mi se da je nervozan. Šutio je i šetao. Nakon petnaest minuta Albanac i njegova žena sišli su u dvorište, on je stavio novac u džep i sa ženom otišao kući. Kao da je sve normalno i kao da se do prije par minuta nije kresala sa drugim”, opisuje Barbara jednu od scena kojoj je prisustvovala.

Na internetu se pojavio i amaterski snimak okupljanja prostitutki:

 https://www.dailymotion.com/video/x5ihe63

Izvor:radiokameleon.ba, dailymotion.com

Primjedbe