SUPRUGA I MAMA IZ SPLITA: Bavila sam se prostitucijom kako bi prehranila obitelj, muž to nije znao ! ! !

 

 

 

SUPRUGA I MAMA IZ SPLITA: Bavila sam se prostitucijom kako bi prehranila obitelj, muž to nije znao ! ! !

 

Splićanka se prostituirala da prehrani obitelj, muž nije znao

Radila sam to da bih prehranila svoje dvoje djece i nezaposlenog muža. On kaže da nije znao odakle mi novac, a sad traži razvod i 2.000 kuna alimentacije, rekla je.

Splićanku A.V.(23) Državno odvjetništvo tereti za podvođenje, jer je navodno trima mladim djevojkama nalazila mušterije za seks i uzimala proviziju.

A.V. je u svojoj ispovijesti za Slobodnu Dalmaciju rekla kako se i sama bavila prostitucijom:
– Radila sam to da bih prehranila svoje dvoje djece i nezaposlenog muža. On kaže da nije znao odakle mi novac, a sad traži razvod, skrbništvo nad djecom i 2.000 kuna alimentacije.
Odavno sam se prestala baviti time, sad su mi najvažnija moja dva anđela. Ne znam zašto su se sad svi uhvatili seksa kad ima puno važnijih stvari, rekla je A.V.

Izvor: 24sata.hr

 

Primjedbe