KOMŠIJA KOJI JE MLAĐI OD MENE PREKO 20 GODINA ME DANIMA SPOPADAO. IMAM 44 GODINE I UDATA SAM, ALI SAM IPAK..


Odvezla sam se do njegove vikendice, gdje je rekao da će me čekati, a kada sam došla iznenadila sam se jer nije bio sam, već sa nekim meni nepoznatim drugom…
Ušli smo u vikendicu i počela sam da ga, odnosno ih ubjeđujem da to što žele nije uredu i da prestane da me zove jer mi pravi probleme, ali tada su njih dvojica navalila na mene i jednostavno sama protiv njih dvojice nisam mogla da se oduprem, da je bio sam možda bih i mogla, ali… u par sekundi su me raspremili, a onda su počeli da me “pune” na silu, doduše samo u početku, kasnije sam svjesna situacije se opustila jer nisam željela da zadobijem neke povrede.
Preko dva sata su me… NASTAVI ČITATI DALJE




Primjedbe

Objavi komentar