ŠOK ISPOVEST DVE DEVOJKE: Spavale smo sa ocem naše najbolje drugarice! Bilo je odlično



Svoja iskustva otkrili su korisnici društvenih mreža koji su spavali sa roditeljima svojih prijatelja.
 
Oni su preko jedne aplikacije koja prikuplja anonimne ispovesti objavili svoje, a ovo su "najzanimljivije".
 
- Prošle nedelje sam imala seks sa ocem svoje najbolje drugarice. Kad bi saznala, verovatno ne bi htela da se druži sa mnom više nikad.
 
- Smuvao sam se sa mamom svog prijatelja dok sam bio na faksu i još uvek se loše osećam zbog toga.
 
- Spavala sam sa ocem svoje drugarice. Mislim da sam zaljubljena u njega.
 

- Imao sam seks sa majkom mog prijatelja danas. Nikad se zadovoljenije nisam osetio u životu.
Svoja iskustva otkrili su korisnici društvenih mreža koji su spavali sa roditeljima svojih prijatelja. NASTAVI ČITATI OVDJE
 

Primjedbe