KOMŠIJA KOJI JE MLAĐI OD MENE PREKO 20 GODINA ME DANIMA SPOPADAO. IMAM 44 GODINE I UDATA SAM, ALI SAM IPAK..


Komšija koji je mlađi od mene preko 20 godina me danima spopadao. Imam 44 godine i udata sam, ali to klincu nije ništa značilo, jednnostavno i pored svega toga me želio “povaliti”.
Zivkao me je u svaka doba dana i noći, slo mi poruke na fb, dolazio na kućna vrata sa nekim bamalnim razlozima. Iako sam ga odbijala, on je bio toliko uporan i dosadan da je na kraju moj muž počeo da me sumnjičavo gleda. Nisam željela da išta kažem mužu, jer ne znam kako bi reagovao, ipak komšiluk je i tako to te sam prije par noći odlučila da se vidim sa tim klincem i da ga probam ubijediti da prestane sa svim tim i da od mene ne može dobiti to što želi, a i sin može da mi bude… ono glupo je…  NASTAVI ČITATI OVDJE

Primjedbe

Objavi komentar