"Da, dijete sam ratnog Sarajeva i navijam svim srcem za Hrvatsku"


Hana Hadžiavdagić-Tabaković preko Instagrama

Reprezentacija Hrvatske sinoć se uspjela plasirati u četvrtfinale Svjetskog prvenstva nakon dramatične pobjede protiv Danske.

KOMŠIJA KOJI JE MLAĐI OD MENE PREKO 20 GODINA ME DANIMA SPOPADAO. IMAM 44 GODINE I UDATA SAM, ALI SAM IPAK..


Hrvatska je tek nakon penala uspjela da savlada Dansku i tako osigura svoje mjesto među osam najboljih ekipa svijeta. Podršku su Vatreni imali i od bh. voditeljice Hane Hadžiavdagić-Tabaković koja je izazvala pažnju objavom na Instagramu.

ŠOK ISPOVEST DVE DEVOJKE: Spavale smo sa ocem naše najbolje drugarice! Bilo je odlično

"Da, dijete sam ratnog Sarajeva. Da, navijam svim srcem za Hrvatsku. Da, navijala sam svim srcem za Srbiju. Zapamtite, ako ste zatrovani mržnjom, nikada nećete imati sreće u životu. Otvorite malo prozore vaših zatrovanih mozgova jer život je lijep onoliko koliko si dobar komšija ili vam ga susjed", poručila je Hana nakon utakmice.

sportsport.ba

Primjedbe